دستگیری ۱۱۰ معتاد متجاهر در هرمزگان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
بندرعباس- جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی آرامش در شهر و دستگیری ۱۱۰ معتاد متجاهر و ۲۲ توزیع کننده مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تیمور دولتیاری در تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، طرح ضربتی آرامش در شهر با هدف جمع آوری معتادان پرخطر بمدت ۲۴ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که در مناطق و محلات مختلف و جرم خیز استان بویژه شهرستان بندرعباس اجرا شد، مجموعاً تعداد ۲۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و ۱۱۰ معتاد متجاهر، بلامکان و کارتن خواب که موجب سلب آسایش عموم و گاها مرتکب سرقت می شدند، دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و معتادان جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز بازپروری و کمپ منتقل شدند.

جانشین انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه اجرای این طرح مورد استقبال و رضایت شهروندان قرار گرفته و مراتب تقدیر آنان از پلیس را به همراه داشت با هدف برخورد مقتدرانه با توزیع کنندگان و افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کنند از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.