گفت وگوی وزیر خارجه آمریکا با دبیرکل سازمان ملل درباره تنگه هرمز

عصر ایران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
درباره تلاش‌های آمریکا جهت جلوگیری از مین‌گذاری‌ و گرفتن عوارض از سوی ایران در این تنگه حیاتی، از جمله پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تبادل نظر صورت گرفته است.
 وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد درباره تنگه هرمز گفت وگو کرده است.
 
به گزارش ایرنا، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: در این تماس تلفنی درباره تلاش‌های آمریکا جهت جلوگیری از مین‌گذاری‌ و گرفتن عوارض از سوی ایران در این تنگه حیاتی، از جمله پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تبادل نظر صورت گرفته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.