ببینید | عضو کنگرهٔ آمریکا: ما درحال باختن به ایران هستیم

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
مولتن خطاب به فرمانده سنتکام گفت: برنامه فعلی‌تان برای پیروزی واقعی در این جنگ چیست؟ چون به نظر می‌رسد که ما درحال باختن هستیم؛ نه توافق هسته‌ای داریم، نه تنگهٔ هرمز باز است، و رئیس‌جمهور هم خواستار تسلیم بی‌قیدوشرط شده. آیا این بخشی از برنامه است؟ فرمانده سنتکام: ما به تمام اهداف نظامی خود دست یافته‌ایم. در حال حاضر در آتش‌بس هستیم و یک محاصره را اجرا می‌کنیم. مولتن: به‌نظر نمی‌رسد اوضاع خوب پیش برود و من مایلم بدانم چه‌تعداد آمریکایی دیگر را باید قربانی کنیم و از آن‌ها بخواهیم برای این اشتباه جان خود را فدا کنند؟ فرمانده سنتکام: من فکر می‌کنم این اظهار نظر شما کاملاً بی‌جا و نامناسب است./کانال سپاه پاسداران

266 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.