تیم ملی وزنه برداری کشورمان پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا - هند، به میهن بازگشت.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی وزنهبرداری ایران با حضور علیرضا نصیری در دسته ۱۱۰ کیلوگرم و علیرضا یوسفی در دسته فوق سنگین ۱۱۰+ کیلوگرم با سرمربیگری بهداد سلیمی، امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت، پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا وارد کشور شد.
مسابقات وزنهبرداری قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت در گاندینگر ایالت گجرات هند برگزار شد.
علیرضا یوسفی وزنهبردار دسته ۱۱۰+ کیلوگرم کشورمان ضمن ثبت حد نصاب جدید جهان در حرکت دوضرب این دسته، به نشان برنز یک ضرب، طلای دوضرب و نقره مجموع مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
وی در حرکت یک ضرب به ترتیب وزنههای ۱۷۷ و ۱۸۴ کیلوگرم را مهار کرد، اما در غلبه بر وزنه ۱۸۹ کیلوگرم ناتوان بود و در پایان به نشان برنز این حرکت رسید.
پولادمرد فوق سنگین کشورمان در حرکت دوضرب پس از مهار وزنه ۲۴۸ کیلوگرم، در تلاش دوم برای ۲۶۱ کیلوگرم ناموفق بود، اما در حرکت سوم همان وزنه را مهار کرد تا به نشان طلای این حرکت برسد و حد نصاب جهان را در این بخش از آن خود کند.
یوسفی در مجموع نیز با ثبت حد نصاب ۴۴۵ کیلوگرم، به نشان نقره دست پیدا کرد.
همچنین علیرضا نصیری ملی پوش دسته ۱۱۰ کیلوگرم ایران به روی تخته رفت و در یکضرب اوت کرد، اما در دوضرب ابتدا وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم هم با غلبه بر وزنه ۲۳۱ کیلوگرم به نشان طلای دوضرب این دسته مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.