بازگشت پولاد مردان ایران از وزنه برداری قهرمانی آسیا

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
ملی پوشان وزنه برداری کشورمان با کسب ۴ نشان رنگارنگ از رقابت های قهرمانی آسیا و شکستن رکورد دو ضرب فوق سنگین جهان به میهن بازگشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی وزنه‌برداری ایران متشکل از علیرضا نصیری در دسته ۱۱۰ کیلوگرم و علیرضا یوسفی در دسته ۱۱۰+ کیلوگرم پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا سه شنبه به میهن بازگشت. 

در این رقابت‌ها نصیری به یک نشان طلا و یوسفی به یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز دست پیدا کرد. 

' + '' + '' + '' + '' + ''; const skipForwardButton = player777177.controlBar.addChild('SkipForwardButton', {}); skipForwardButton.addClass('vjs-custom-skip-button'); skipForwardButton.el().innerHTML = '
10
' + '' + '' + '' + '' + ''; const fullScreenBtn = player777177.controlBar.fullscreenToggle.el(); player777177.controlBar.el().insertBefore(skipBackButton.el(), fullScreenBtn); player777177.controlBar.el().insertBefore(skipForwardButton.el(), fullScreenBtn); }); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player777177.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/56205032',{},function (data) {}); }));

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.