
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازیکنان تیم فوتبال امید ایران که در نخستین اردوی آماده سازی در مرکز ملی حضور داشتند صبح امروز چهارشنبه تمرین یک ساعتهای را برای ارتقای توان بدنی در چمن برگزار کردند.
دوهای استقامتی و حرکت با توپ با سرعت تعیینی از سوی کادرفنی جزو مهمترین بخشهای تمرین بود که عضلات بازیکنان را آماده تاکتیکهای فنی کند.
سپس بازیکنان دوهای سرعتی را انجام دادند
شاگردان عبدی عصر امروز تمرین تاکتیکی خود را در چمن شماره یک مرکز ملی برگزار خواهند کرد.