ورود تیم ملی اسکیت‌بُرد به سومین مرحله اردو‌های آماده‌سازی و انتخابی

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
مرحله سوم از اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی اسکیت‌بُرد کشورمان با حضور ۱۰ ورزشکار برگزار می‌شود.

آغاز سومین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت‌بُرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این مرحله از اردو که با هدف ارتقای سطح کیفی و آمادگی فنی ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا برنامه‌ریزی شده است، به مدت ۲ روز پیگیری خواهد شد.

در این دوره از تمرینات، ورزشکاران دعوت‌شده روز‌های پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت و شنبه ۲ خرداد زیر نظر مستقیم کادر فنی تیم ملی، تمرینات تخصصی و ارزیابی‌های فنی را پشت سر می‌گذارند.

گفتنی است این گروه از ورزشکاران پیش از این، ۲ مرحله اردوی انتخابی و آماده‌سازی را با موفقیت سپری کرده‌اند و اکنون در مسیر تکمیل آمادگی خود برای مسابقات ناگویا قرار دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.