ویزای کشتی‌گیران نوجوانان برای حضور در ویتنام گرفته شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
ویزای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال (نوجوانان) و زیر ۲۳ سال (امید) آسیا از ۲ تا ۱۰ خردادماه به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد. سال گذشته تیم‌های نوجوانان به دلیل جنگ ۱۲ روزه مسابقات آسیایی را از دست دادند و در این رده سنی اعزامی صورت نگرفت.

در حال حاضر ملی‌پوشان نوجوان در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به سر می‌برند و فدراسیون هم پیگیر اعزام این تیم است. با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی فدراسیون ویزای تیم‌های ملی کشتی نوجوانان کشورمان برای حضور در این رقابت ها گرفته شد و این تیم‌ها در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.