حزب‌الله از حمله به سکوی گنبد آهنین خبر داد

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد امروز (سه شنبه) با ریزپرنده انتحاری، سکوی گنبد آهنین را در سایت نظامی «جل العلام» هدف قرار داده است.

حزب‌الله از حمله به سکوی گنبد آهنین خبر داد

عکس آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در بیانیه حزب الله آمده است: «ساعت ۱۳:۲۵ امروز، مجاهدین مقاومت اسلامی یک سکوی گنبد آهنین مستقر در سایت جل العلام را با حمله‌ای غافلگیرانه هدف قرار دادند که منجر به انهدام آن شد.»

حزب الله لبنان هفته پیش هم اعلام کرده بود پرتابگر گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را که اخیرا در نزدیکی سایت نظامی جل العلام مستقر شده بود، با کوادکوپتر انتحاری هدف قرار داده و منهدم کرده است.

عملیات هفته گذشته با استفاده از دو پهپاد مسلح انجام شد و سکوی سامانه پدافندی به همراه نیرو‌های مستقر در آن هدف قرار گرفته است.

روزنامه «معاریو» پس از هدف قرار گرفتن لانچیر گنبد آهنین نوشت: آسیب واردشده به یکی از سامانه‌های «گنبد آهنین» در روز‌های اخیر، ضربه‌ای جدی به وجهه و اعتبار سامانه دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

روزنامه عبری معاریو اذعان کرد حمله پهپادی اخیر حزب‌الله به یکی از سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی، آسیب قابل‌توجهی به اعتبار سامانه دفاع هوایی این رژیم وارد کرده است؛ زیرا پهپاد مهاجم پیش از اصابت، شناسایی یا رهگیری نشده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.