جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، عامل اصلی تهدیدات هسته‌ای است

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:35
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت، ماجراجویی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را عامل اصلی تهدیدات هسته‌ای دانست.

جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، عامل اصلی تهدیدات هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «واسیلی نبنزیا» در نشست شورای امنیت که با محوریت حمله پهپادی به تأسیسات هسته‌ای امارات برگزار شد، ضمن محکومیت این حمله گفت: اگر ماجراجویی نظامی آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت، ما امروز شاهد گفت‌و‌گو درباره تهدیدات نوظهور مرتبط با امنیت هسته‌ای در خاورمیانه نبودیم.

نبنزیا افزود: این نخستین بار نیست که تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز هدف حمله قرار می‌گیرند؛ پیشتر نیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، مراکز هسته‌ای ایران در فوردو، نطنز و اصفهان را مورد حمله قرار دادند.

نماینده روسیه در شورای امنیت خواستار صدور هشدار شدیداللحن از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کسانی شد که به تهدید حملات به تأسیسات هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند

جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، عامل اصلی تهدیدات هسته‌ای است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه هم گفت: اقدام آمریکا و اسرائیل در بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران را که تحت پادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارند، تقریبا به یک فاجعه جهانی با عواقب جبران‌ناپذیر منجر شد. ️

ماریا زاخارووا افزود: این وحشتناک است کسانی که مرتکب این جنایت شده‌اند، نه تنها هیچ مسئولیتی احساس نمی‌کنند، بلکه همچنان تهران را به بمباران مجدد تهدید می‌کنند تا کاری را که شروع کرده‌اند، به پایان برسانند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.