هشدار ایران‌ درباره سوءاستفاده آمریکا از شورای‌ امنیت

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:35
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: آمریکا از شورای امنیت سازمان ملل برای انتشار دروغ و اتهامات نادرست علیه جمهوری اسلامی ایران و برنامه هسته‌ای آن سوءاستفاده می‌کند.

هشدار ایران درباره سوءاستفاده آمریکا از شورای امنیت برای دروغ پراکنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: ایالات متحده، تنها کشوری در تاریخ است که از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کرده و خود مسئول حملات علیه تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز تحت پادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، هدف قراردادن غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی است، همچنان از طریق محاصره‌های دریایی غیرقانونی و حمایت بی‌دریغ از جنایات و فجایع رژیم اسرائیل در سراسر منطقه، به نقض قوانین بین‌المللی ادامه می‌دهد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود: آمریکا با انتشار دروغ‌ها، اتهامات نادرست و اطلاعات گمراه‌کننده علیه ایران و برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز آن، و با استناد ریاکارانه به مفاهیم صلح و امنیت بین‌المللی یا آزادی کشتیرانی بار دیگر از تریبون شورای امنیت سازمان ملل سوءاستفاده کرد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادامه داد: در واقع، مجرم و سارق اکنون نقش دادستان و قاضی را بازی می‌کند و در تلاش برای تطهیر جنایات خود (سفیدشویی) است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.