
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، از اسلام آباد، بر اساس این گزارشها «سید محسن رضا نقوی» وزیر کشور پاکستان برای دومین بار در یک هفته گذشته عازم جمهوری اسلامی ایران شده است.
این منابع همچنین یادآور میشوند که وزیر کشور پاکستان در جریان سفر قبلی خود به تهران، با مقامات ارشد ایرانی از جمله رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس دیدار و درباره موضوعات دوجانبه و منطقهای گفتوگو کرده بود.
در همین حال برخی کارشناسان پاکستانی این رفت وآمدهای فشرده دیپلماتیک را نشانهای از حساس شدن روند تحولات منطقهای، گفتوگوها و تبادل پیام میان ایران و آمریکا به میانجی گری اسلام آباد ارزیابی میکنند