وزیر کشور پاکستان بار دیگر عازم تهران شد

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:35
منابع دیپلماتیک و رسانه‌ای در پاکستان از سفر دوباره وزیر کشور این کشور به تهران خبر می‌دهند.

وزیر کشور پاکستان بار دیگر عازم تهران شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، از اسلام آباد، بر اساس این گزارش‌ها «سید محسن رضا نقوی» وزیر کشور پاکستان برای دومین بار در یک هفته گذشته عازم جمهوری اسلامی ایران شده است.

این منابع همچنین یادآور می‌شوند که وزیر کشور پاکستان در جریان سفر قبلی خود به تهران، با مقامات ارشد ایرانی از جمله رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس دیدار و درباره موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌و‌گو کرده بود.

در همین حال برخی کارشناسان پاکستانی این رفت وآمد‌های فشرده دیپلماتیک را نشانه‌ای از حساس شدن روند تحولات منطقه‌ای، گفت‌و‌گو‌ها و تبادل پیام میان ایران و آمریکا به میانجی گری اسلام آباد ارزیابی می‌کنند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.