آغاز ثبت سفارش جدید واردات خودرو

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:35
معاون وزارت صمت از ثبت سفارش‌ جدید واردات خودرو از ماه آینده خبر داد

حامد عاملی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ورود بیش از ۹ هزار دستگاه خودرو به کشور از ابتدای سال خبر داد و گفت: ثبت سفارش‌های جدید واردات خودرو از ماه آینده باز خواهد شد.

معاون وزیر صمت همچنین تأکید کرد: ثبت سفارش‌های انجام‌شده در سال گذشته همچنان معتبر است و دارندگان این مجوزها می‌توانند نسبت به واردات و عرضه خودروها اقدام کنند.

عاملی ادامه داد: وزارت صمت در حال بررسی موضوع ثبت سفارش‌های جدید با همکاری بانک مرکزی است تا مشکل مربوط به منشأ ارز برطرف شود و ثبت سفارش‌های جدید نیز ظرف یک ماه آینده انجام شود.

وی با اشاره به دستور وزیر صمت برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای موجود در گمرکات افزود: بر اساس این دستور، مسائل اداری مربوط به تمامی خودروهای موجود در گمرکات باید هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود تا فرآیند ترخیص و عرضه این خودروها با سرعت بیشتری انجام شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.