قالیباف: آمریکا دوباره در جنگی بی‌پایان که در آن امکان پیروزی ندارد گیر خواهد افتاد

مشرق نیوز چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 17:11

به گزارش مشرق، قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در توئیتر عبارتی از فصل ۱۱ کتاب خاطرات ونس، معاون اول رئیس جمهوری آمریکا نقل کرد:

«ما احساس می‌کردیم در دو جنگ بی‌پایان و بدون امکان برد گیر افتاده‌ایم و سهم نامتناسبی از سربازان از محله خودمان (محله فقرا) آمده بود.»

و در ادامه نوشت: این وضعیت (گیر افتادن آمریکا در جنگی که نمی‌توانند ببرند) دوباره در حال تکرار شدن است. این بار فقرا و فراموش‌شدگان آمریکایی باید هزینهٔ جنگ‌افروزی الیگارش‌های نزدیک به کاخ سفید، افراد شیطان‌صفتی همچون جیمی دیمون و لابی تاجران جنگ در واشینگتن را بپردازند.

قالیباف: آمریکا دوباره در جنگی بی‌پایان که در آن امکان پیروزی ندارد گیر خواهد افتاد

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.