فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ۲۶ کشتی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه عبور کردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
فرماندهی نیروی دریایی سپاه: در شبانهروز گذشته ۲۶ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتیهای تجاری با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگهٔ هرمز عبور کردند.
به نقل از ایسنا، فرماندهی نیروی دریایی سپاه: در شبانهروز گذشته ۲۶ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتیهای تجاری با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگهٔ هرمز عبور کردند.
تردد از تنگهٔ هرمز با کسب مجوز و با هماهنگی نیروی دریایی سپاه درحال انجام است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.