اداره ارتباطات، هماهنگی و پایش عملیات فوریت های پزشکی لرستان افتتاح شد

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 17:40
مجموعه ی جدید اداره ی ارتباطات، هماهنگی و پایش عملیات (دیسپچ) مرکز فوریت های پزشکی استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، ، این مجموعه با حضور مجیدی معاون امور عمرانی استاندار و دکتر امیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در فضایی جدید و با بهره گیری از امکانات مناسب امروز به بهره برداری رسید.

در این مجموعه اولین تماس های خدمت گیرندگان اورژانس دریافت و در صورت نیاز به مشاوره ی پزشکی به پزشک حاضر در این مرکز ارجاع و در غیر این صورت در برنامه ی اعزام آمبولانس قرار می گیرد.

همچنین در حاشیه ی این افتتاحیه، مدیر مرکز فوریت های پیش بیمارستانی استان مهم ترین نیازها و مطالبات سخت افزار ی و نرم افزاری برای ارائه ی خدمات بهتر به شهروندان را تشریح کرد.

اداره ارتباطات، هماهنگی و پایش عملیات فوریت های پزشکی لرستان افتتاح شد

مدیر کل بحران و کاهش خطر و بلایای استانداری لرستان، مسئول دفتر نهاد رهبری ، معاون درمان و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیر حوزه ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاون فرماندار خرم آباد نیز در این مراسم حضور داشتند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.