حال وخیم فرمانده تیپ 401 ارتش اسرائیل در پی حمله حزب‌الله

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:11
فرمانده تیپ 401 ارتش رژیم صهیونیستی در پی حمله انتقامی حزب‌الله به شدت زخمی شده و حال وی وخیم است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری از زخمی شدن چند نظامی ارتش این رژیم، از جمله فرمانده تیپ 401، در حمله‌ حزب الله در جنوب لبنان خبر دادند.

 رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که هشت نظامی که همراه فرمانده تیپ 401 بودند در روستای «دبل» در جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

 روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» اعلام کرد فرمانده این تیپ بر اثر انفجار یک پهپاد هجومی متعلق به حزب‌الله از ناحیه سر به‌شدت زخمی شده است.

رسانه های عبری حال این فرمانده ارتش صهیونیست را وخیم توصیف کرده اند. با این حال بر اساس سیاست سانسور هدفمند تلفات ارتش رژیم صهیونیستی، آمار واقعی کشته های رژیم اعلام نمی شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.