صیادان غیرمجاز سد سهند هشترود در تور قانون گرفتار شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:27
هشترود - رئیس اداره حفاظت محیط زیست هشترود از شناسایی و دستگیری چندین گروه صیاد غیرمجاز در حاشیه سد سهند پیش از انجام صید گسترده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صابری عصر چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های حفاظت از منابع آبی و برخورد با تخلفات زیست‌محیطی، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با انجام گشت و کنترل‌های شبانه‌روزی در حاشیه سد سهند، موفق به شناسایی و دستگیری چندین گروه صیاد غیرمجاز شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با اقدام به‌موقع و ضربتی، از صید غیرمجاز توسط این افراد جلوگیری کردند، افزود: در بازرسی از متخلفان، ۳۰ دستگاه لنسر ماهیگیری و تعدادی لاشه ماهی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست هشترود تصریح کرد: پرونده متخلفان دستگیر شده پس از تشکیل، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

صابری در پایان با تأکید بر تداوم گشت‌های نظارتی در مناطق تحت مدیریت و حفاظت، خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و از تمامی شهروندان و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۵۴۰ به اداره حفاظت محیط زیست گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.