پیام رزمندگان حزب‌الله به شیخ قاسم: به نبرد ادامه خواهیم داد

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:31
رزمندگان حزب‌الله در پیامی برای شیخ نعیم قاسم تاکید کردند:تا پایان اشغالگری، به نبرد ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در پیامی خطاب به شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله، ضمن اعلام تجدید بیعت، بر ادامه عملیات‌ها تا پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

 رزمندگان مقاومت در این پیام از نامه شیخ نعیم قاسم قدردانی کرده و آن را نشانه توجه پدرانه و فرماندهی مثال زدنی ایشان به نیروهای میدان توصیف کردند.

 در این نامه آمده است رزمندگان مقاومت هر روز با انواع سلاح‌ها، خودروها و تانک‌های ارتش صهیونیستی را هدف قرار می‌دهند و به نظامیان این رژیم «درس‌هایی ماندگار» می‌دهند.

 نویسندگان این پیام تأکید کردند مقاومت اجازه نخواهد داد اشغالگران در جنوب لبنان به ثبات برسند و عملیات‌ها تا خروج اسرائیل از خاک لبنان ادامه خواهد یافت.

 رزمندگان مقاومت در پایان با تجدید «ولایت، عهد و بیعت» با دبیرکل حزب‌الله، بر تداوم این مسیر برای حفظ عزت، آزادی، کرامت و استقلال لبنان تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.