آمریکا دوباره در جنگی که در آن امکان پیروزی ندارد گیر خواهد افتاد

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:41
رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی، عبارتی از کتاب خاطرات ونس، معاون رئیس جمهوری آمریکا نقل کرد.

آمریکا دوباره در جنگی که در آن امکان پیروزی ندارد گیر خواهد افتاد **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در حساب کاربری خود در فضای مجازی، عبارتی از فصل ۱۱ کتاب خاطرات ونس، معاون اول رئیس جمهوری آمریکا نقل کرد:

 «ما احساس می‌کردیم در دو جنگ بی‌پایان و بدون امکان برد گیر افتاده‌ایم و سهم نامتناسبی از سربازان از محله خودمان (محله فقرا) آمده بود.»

و در ادامه نوشت:

این وضعیت (گیر افتادن آمریکا در جنگی که نمی‌توانند ببرند) دوباره در حال تکرار شدن است. این بار فقرا و فراموش‌شدگان آمریکایی باید هزینهٔ جنگ‌افروزی الیگارش‌های نزدیک به کاخ سفید، افراد شیطان‌صفتی همچون جیمی دیمون و لابی تاجران جنگ در واشینگتن را بپردازند.

گفتنی است جیمی دیمون مدیرعامل موسسه مالی و بانک جی‌پی مورگان در آمریکا و از مهم‌ترین چهره‌های حلقهٔ تامین‌کنندگان مالی جنگ علیه ایران است که اخیرا نیز علیه کشورمان لفاظی کرده است.

آمریکا دوباره در جنگی که در آن امکان پیروزی ندارد گیر خواهد افتاد

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.