زمین‌گیر شدن اراذل اوباش گرمسار با شلیک پلیس؛ ۲ نفر دستگیر شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 19:02
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از زمین‌گیر شدن اراذل اوباش گرمسار با شلیک پلیس خبر داد و گفت: دو متخلف دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقا زاده غروب چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی گرمسار با اعلام خبر وقووع درگیری جلو درب یک مغازه در گرمسار، ادامه داد: پلیس مشاهده کرد که متخلفان در حال ایجاد مزاحمت با چوب برای مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه متخلفان به هشدارهای پلیس اصلا توجه نکردند، اضافه کرد: در نهایت پلیس برای متوقف کردن آن ها ناگزیر به شلیک گلوله شد.

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به دستگیری دو نفر در این پرونده اذعان داشت: پرونده این متخلفان تشکیل و به مراجع قضایی برای طی مراحل قانونی معرفی شدند.

آقا زاده امنیت را خط اول پلیس در گرمسار اعلام کرد و افزود: برای تحقق این هدف پلیس با هر فرد یا گروهی که امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازد برخورد می کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.