۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های هرمزگان انجام شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 19:44
بندرعباس - معاون سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از تحقق جوجه‌ریزی ۳ میلیون قطعه‌ای در واحدهای تولیدی این استان طی دو ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قریشی در نشست بررسی آمار تولیدات طیور استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با همت مرغداران استان بالغ بر ۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که سهم فروردین و اردیبهشت‌ماه هر کدام ۱.۵ میلیون قطعه بوده است.

وی با اشاره به تولید ۲ هزار و ۴۴۰ تن گوشت مرغ در اردیبهشت‌ماه بر لزوم مدیریت منابع برای رسیدن به سقف تولید ۱.۷ میلیون قطعه در ماه تاکید کرد و افزود: پیگیری جهت اعطای دسترسی کامل به اتحادیه برای تایید درخواست‌ها و تحقق مجوزهای عقب‌افتاده در دستور کار است.

در این نشست که با حضور مدیران ستادی و نمایندگان صنف مرغداران برگزار شد، چالش‌های زنجیره تأمین جوجه و محدودیت‌های تخصیص سهمیه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد طرح ایجاد غرفه‌های عرضه مستقیم مرغ گرم در بندرعباس با هدف شفافیت قیمتی و دسترسی بهتر مصرف‌کنندگان اجرایی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.