عباس عبدی: تمام دنیا به جز آرژانتین و اسرائیل از ترامپ عصبانی هستند/ ایران هزینه نفرت مردم دنیا از ترامپ را می‌دهد

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 19:49
عباس عبدی گفت: تمام دنیا به جز آرژانتین و اسرائیل از ترامپ عصبانی هستند و ایران هزینه نفرت مردم دنیا را از ترامپ پرداخت می‌کند، چرا که کشوری پیدا شده تا با امثال ترامپ برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس عبدی تحلیلگر سیاسی در برنامه اسپرسو گفت: ️رفتار مردم در این جنگ بسیار مدنی بود. در مجموع، فضای عمومی جامعه ایران اجازه نداد که از رفتار مدنی تخطی شود. این جنگ در مجموع موجب ارتقای اجتماعی ایرانیان در دنیا شد.

و️ی افزود: یکی از دوستان که در ایام جنگ به اسپانیا رفت و آمد داشت، گفت: رفتار اسپانیایی‌ها با ایرانیان نسبت به گذشته متفاوت شده بود و به ایرانی‌ها بسیار احترام می‌گذاشتند.

ع️بدی گفت: تمام دنیا به جز آرژانتین و اسرائیل از ترامپ عصبانی هستند و ایران هزینه نفرت مردم دنیا را از ترامپ پرداخت می‌کند، چرا که کشوری پیدا شده تا با امثال ترامپ برخورد کند.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.