
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه در خصوص اخرین وضعیت روند مذاکرات با آمریکا گفت: مذاکرات از طریق میانجیهای پاکستانی ادامه دارد. اساساً آنچه ما میخواهیم مطالبه نیست، بلکه حقوق ما است.
سفر احتمالی وزیر خارجه به نیویورک برای شرکت در نشست ویژه شورای امنیت با موضوع چندجانبهگرایی
در همین حال اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره انتشار خبر سفر وزیر امور خارجه به نیویورک در روزهای آتی، گفت: با توجه به ریاست دورهای چین بر شورای امنیت سازمان ملل و برنامه این کشور برای برگزاری نشست ویژه وزرای خارجه درباره مباحث مرتبط با صیانت از اصول منشور سازمان ملل و چندجانبه گرایی، وزیر امور خارجه هم برای شرکت در این نشست دعوت شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: ابن نشست علنی شورای امنیت سازمان ملل برای اواسط هفته آینده پیشبینی شده و البته با توجه به مشغولیتهای وزیر امور خارجه، شرکت در آن هنوز قطعی نشده است.