اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره انتشار خبر سفر وزیر امور خارجه به نیویورک در روزهای آتی توضیحاتی را داد.
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره انتشار خبر سفر وزیر امور خارجه به نیویورک در روزهای آتی، گفت:
با توجه به ریاست دورهای چین بر شورای امنیت سازمان ملل و برنامه این کشور برای برگزاری نشست ویژه وزرای خارجه درباره مباحث مرتبط با صیانت از اصول منشور سازمان ملل و چندجانبه گرایی، وزیر امور خارجه هم برای شرکت در این نشست دعوت شده است.
این نشست علنی شورای امنیت سازمان ملل برای اواسط هفته آینده پیشبینی شده و البته با توجه به مشغولیتهای وزیر امور خارجه، شرکت در آن هنوز قطعی نشده است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.