دستگیری ۲ شکارچی متخلف در میناب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 21:13
میناب - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میناب از بازداشت دو متخلف شکار و صید در جریان پایش مناطق تحت مدیریت و زیستگاه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی حیدری با اعلام این خبر، اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میناب در راستای صیانت از تنوع زیستی و حیات وحش، حین گشت‌زنی و کنترل مناطق و زیستگاه‌های حساس این شهرستان، موفق به شناسایی و بازداشت دو متخلف شدند.

وی افزود: از این متخلفان که برخلاف قوانین و مقررات اقدام به شکار و صید کرده بودند، یک قبضه سلاح کشف و به همراه سایر ادوات جرم ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میناب با تأکید بر برخورد قاطع با متجاوزان به حقوق محیط زیست خاطرنشان کرد: پرونده این متخلفان جهت رسیدگی به جرم و طی مراحل قانونی، تکمیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.
‌حیدری در پایان از شهروندان و دوست‌داران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی، مراتب را در اسرع وقت به پاسگاه‌های محیط‌بانی یا اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.