همین حالا هم با وجود بایکوت شدید رسانهای، مردم آمریکا میدانند دولتشان چقدر هزینه و خسارت بر دوش آنها تحمیل کرده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: تجربه ایران بیانگر بدعهدی ذاتی و همیشگی آمریکاست؛ از همین رو ما برای هر سناریو آماده هستیم.
ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«تجربه ایران بیانگر بدعهدی ذاتی و همیشگی آمریکاست؛ از همین رو ما برای هر سناریو آماده هستیم.
همین حالا هم با وجود بایکوت شدید رسانهای، مردم آمریکا میدانند دولتشان چقدر هزینه و خسارت بر دوش آنها تحمیل کرده است.
دنیا قدرت شگفتانگیز ایران را لمس کرد هرچند هنوز شگفتیهای زیادی مانده است.»
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.