رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: برای هر سناریویی آماده‌ایم

عصر ایران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 21:16
همین حالا هم با وجود بایکوت شدید رسانه‌ای، مردم آمریکا می‌دانند دولت‌شان چقدر هزینه و خسارت بر دوش آن‌ها تحمیل کرده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: تجربه ایران بیانگر بدعهدی ذاتی و همیشگی آمریکاست؛ از همین رو ما برای هر سناریو آماده هستیم.
 
ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
 
«تجربه ایران بیانگر بدعهدی ذاتی و همیشگی آمریکاست؛ از همین رو ما برای هر سناریو آماده هستیم.
 
همین حالا هم با وجود بایکوت شدید رسانه‌ای، مردم آمریکا می‌دانند دولت‌شان چقدر هزینه و خسارت بر دوش آن‌ها تحمیل کرده است.
 
دنیا قدرت شگفت‌انگیز ایران را لمس کرد هرچند هنوز شگفتی‌های زیادی مانده است.»
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.