تونل زمان| علی دایی دوباره به پرسپولیس رسید

خبرورزشی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 21:19
۱۳ سال قبل در چنین روزی علی دایی برای دومین‌بار هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و سرمربی این تیم شد.

پس از پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و استعفای یحیی گل‌محمدی، ماراتن انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس استارت خورد و علی دایی همراه با محمد مایلی‌کهن مهم‌ترین گزینه‌های ایرانی برای احراز سمت مذکور بودند.

در چنین شرایطی و با وجود این‌که مذاکرات ابتدایی با مایلی‌کهن صورت گرفته بود، محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس روز ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ اعلام کرد علی دایی هدایت پرسپولیس در لیگ سیزدهم را بر عهده خواهد گرفت و دوباره سکاندار سرخ‌پوشان پایتخت می‌شود. البته قرارداد دایی چند روز پس از این اعلام، به صورت رسمی ثبت شد ولی از ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ همه می‌دانستند که سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده است.

دایی که یک‌بار دیگر نیز از دی ماه ۱۳۸۸ تا انتهای خرداد ۱۳۹۰ سرمربی پرسپولیس بود، در دومین مقطع احراز سمت مذکور روزهای پرتلاطمی داشت و حتما به خاطر دارید اواسط سال ۱۳۹۳ چگونه برکنار شد.

بیشتر بخوانید: علی دایی: ۳ برابر پرسپولیس به من پول می‌دادند ولی قبول نکردم/ اگر امضایتان بود گردنم را بزنید/ اخراجم کنید تا بروم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.