قدردانی پزشکیان از مواضع و همکاری‌های دولت پاکستان

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 21:21
رئیس‌جمهور در دیدار وزیر کشور پاکستان، ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و روند رایزنی‌های دیپلماتیک مرتبط با مذاکرات ایران و آمریکا، بر ضرورت تداوم گفت‌و‌گو، تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و هماهنگی میان کشور‌های اسلامی تأکید و از مواضع و تلاش‌های دولت پاکستان در حمایت از ثبات و تعاملات سازنده منطقه‌ای قدردانی کرد.

قدردانی پزشکیان از مواضع و همکاری‌های دولت پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آقای سید محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان، ضمن بررسی آخرین روند تحولات منطقه‌ای و مناسبات دوجانبه، درباره آخرین وضعیت مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا و روند پیگیری توافقات و رایزنی‌های دیپلماتیک گفت‌و‌گو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار، طرفین با تأکید بر ضرورت تداوم رایزنی‌های سیاسی و تقویت همکاری‌های منطقه‌ای، آخرین تحولات مرتبط با روند مذاکرات، ابتکارات دیپلماتیک و راهکار‌های کمک به ثبات و امنیت منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

سید محسن نقوی نیز در این دیدار، پیام‌ها و دیدگاه‌های مقامات پاکستان درباره روند تحولات جاری و اهمیت استمرار مسیر گفت‌و‌گو و تفاهم را منتقل کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار، با قدردانی از مواضع، همراهی‌ها و تلاش‌های دولت پاکستان در حمایت از ثبات، امنیت و همکاری‌های منطقه‌ای، بر اهمیت توسعه روابط دوجانبه و استمرار هماهنگی‌های سیاسی میان تهران و اسلام‌آباد تأکید کرد.

آقای پزشکیان همچنین با اشاره به پیوند‌های عمیق تاریخی، فرهنگی و مذهبی میان دو کشور، توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، مرزی و امنیتی را به نفع ثبات و منافع مشترک دو ملت دانست.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.