پس از ارسال متن ۱۴ بندی ایران، آمریکاییها بار دیگر متنی را از طریق میانجی پاکستانی به ایران دادهاند.
به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم، یک منبع نزدیک به تیم مذاکرهکننده گفت که پس از ارسال متن ۱۴ بندی ایران که سه روز پیش صورت گرفته است، آمریکاییها بار دیگر متنی را از طریق میانجی پاکستانی به ایران دادهاند.
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد: مردم نمیخواهند آنها سلاح هستهای داشته باشند، و آنها هم سلاح هستهای نخواهند داشت. آنها هم بهشدت خواهان رسیدن به توافق هستند. باید دید چه میشود.
ایران در حال بررسی متن است و هنوز پاسخی داده نشده است.
میانجی پاکستانی در تهران به دنبال نزدیک کردن متون به یکدیگر است.
هنوز چیزی در این میان نهایی نشده است.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.