سکان بسیج رسانه گلستان به حسن ترشیزی رسید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 22:21
گرگان-در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از فعالان رسانه‌ای، حسن ترشیزی به‌عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه آیین تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با حضور سید موسی حسینی، جمعی از مدیران، فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران استان برگزار شد.

در این مراسم، «حسن ترشیزی» به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه گلستان معرفی شد و از تلاش‌ها و خدمات «علیرضا همایونفر» در دوران تصدی این مسئولیت تجلیل به‌عمل آمد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در شرایط کنونی کشور، بر ضرورت تقویت هم‌افزایی میان رسانه‌ها، حفظ انسجام اجتماعی و مقابله با جنگ روانی دشمن تأکید کرد.

در این آیین همچنین بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارتقای آگاهی عمومی و تقویت وحدت در جامعه تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.