عملیات پاکسازی و انهدام مهمات در حومه شهر عسلویه انجام می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 22:43
بوشهر- فرمانداری عسلویه از عملیات پاکسازی و انهدام مهمات عمل نکرده باقی مانده از حملات دشمنان آمریکایی - صهیونیستی در حومه این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی فرمانداری شهرستان عسلویه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع عموم شهروندان عسلویه می‌رساند: در راستای حفظ امنیت و پاکسازی آثار باقی‌مانده از تجاوزات ددمنشانه آمریکایی صهیونی عملیات انهدام مهمات عمل‌نکرده در منطقه اجرا خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه زمان این عملیات صبح پنج‌شنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) اعلام شده است و از ساکنان شهر عسلویه درخواست شده با حفظ آرامش خود نگران صدای انفجارهای ناشی از تخریب نباشند.

در پایان آمده است: نیروهای جان‌برکف مهندسی و تخریب در حال پاکسازی کامل منطقه جهت امنیت پایدار شما عزیزان هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.