پزشکیان: به تسلیم واداشتن ایران از طریق زور توهمی بیش نیست

اقتصادنیوز چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 22:46
اقتصادنیوز: رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دیپلماسیِ مبتنی بر احترام متقابل، کم‌هزینه‌تر، عاقلانه‌تر و ماندگارتر از جنگ است که ایران سال‌ها بر آن تاکید دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ایران همواره بر تمام عهدهایش پایبند بوده و تمام راه‌های پرهیز از جنگ را هم آزموده. همه راه‌ها از طرف ایران باز است. به تسلیم واداشتن ایران از طریق زور توهمی بیش نیست.

دیپلماسیِ مبتنی بر احترام متقابل، کم‌هزینه‌تر، عاقلانه‌تر و ماندگارتر از جنگ است که ایران سال‌ها بر آن تاکید دارد.

پزشکیان

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.