آبفای ۳۰ شیر هیدرانت آتش‌نشانی یزد را در معابر شهری نصب کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 22:52
یزد _ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اتمام نصب ۳۰ دستگاه شیر آتش‌نشانی جدید توسط این شرکت در نقاط مختلف شهر یزد با هدف تسریع در آبگیری خودروهای آتش‌نشانی و ارتقای ایمنی شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال علمدار گفت: در راستای همکاری مستمر و اجرای تفاهم نامه با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، نصب ۳۰ دستگاه شیر هیدرانت جدید در نقاط مختلف شهر توسط شرکت آبفا انجام شد.

وی افزود: این شیرهای هیدرانت با هدف تأمین سریع‌تر آب مورد نیاز خودروهای آتش‌نشانی در زمان وقوع حریق، کاهش زمان آبگیری مجدد در مأموریت‌های عملیاتی و افزایش سرعت عمل نیروهای امدادی طراحی و جانمایی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب نصب و راه‌اندازی این ۳۰ دستگاه را با رعایت کامل استانداردهای شبکه توزیع و با هماهنگی سازمان آتش‌نشانی به پایان رسانده تا ضمن حفظ پایدار شبکه آبرسانی، پشتیبانی مطمئنی از عملیات‌های اطفای حریق فراهم شود.

علمدار در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام که با بهره‌گیری از توان تخصصی نیروهای این شرکت محقق شده، گامی بلند در جهت افزایش ایمنی شهروندان و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در حوادث شهری یزد به شمار می‌رود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.