سازمان دانش‌آموزی یزد نماد آموزش و پرورش است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 22:52
یزد - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سازمان دانش‌آموزی یزد نماد آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان بهابادی، در دومین همایش بزرگ «وطن‌یار» که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، گفت: سازمان دانش‌آموزی یزد نماد آموزش و پرورش است.

سازمان دانش‌آموزی یزد نماد آموزش و پرورش است

وی در این مراسم با تبریک سالروز تأسیس این سازمان و قدردانی از کارکنان آن، بر نقش اثرگذار سازمان دانش‌آموزی در تربیت نسل آینده‌ساز کشور تأکید کرد.

همایش «وطن‌یار» با هدف تقویت روحیه همدلی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مشارکت فعال دانش‌آموزان در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور برگزار شد.

سازمان دانش‌آموزی یزد نماد آموزش و پرورش است

این رویداد بستری برای پرورش نسل آگاه، متعهد و آینده‌ساز ایران اسلامی فراهم می‌کند و نقش دانش‌آموزان را به عنوان یاوران امروز و سازندگان فردای میهن برجسته می‌سازد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.