واکنش به تهدیدات اخیر ترامپ |‌ این اولتیماتوم مضحک است

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 23:49
اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با تأکید بر استقلال عمل تهران در پیگیری حقوق ملی، لفاظی‌ها و تهدیدات طرف‌های خارجی را بی‌اثر خواند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، استفاده از ادبیات «اولتیماتوم و ضرب‌الاجل» علیه جمهوری اسلامی ایران مضحک است و چنین فشارهایی هرگز کارگر نخواهد بود.

ایران فارغ از رفتارهای تهدیدآمیز و انواع فشارهای سیاسی و نظامی، مسیر خود را برای تأمین منافع ملی و احقاق حقوق حقه خود با جدیت پیش می‌برد.

تمرکز اصلی تهران صرفاً بر اهداف و منافع ملی است و این‌گونه لفاظی‌های تهدیدآمیز تأثیری در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های کلان کشور ندارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.