عراقچی: ما امانت‌داران راهِ بزرگانی هستیم که خالصانه خدمت کردند

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 00:00
وزیر امور خارجه گفت: ایستادن کنار تصویر شهدای دیپلماسی برای من آمیخته از غرور و مسئولیت بود.

وزیر امور خارجه: ایستادن کنار تصویر شهدای دیپلماسی برای من آمیخته از غرور و مسئولیت بود

پیام اینستاگرامی وزیر امور خارجه:

🔹امروز در کنار برادران و همراهان سال‌های دور و نزدیکِ دستگاه دیپلماسی ایستادیم؛ در کنار آنان که هر کدام بخشی از حافظه و تجربه‌ی سیاست خارجی این سرزمین‌اند.
اما حقیقت آن است که محور این قاب عکس، نه ما که دو یارِ شهید ما هستند

🔹ایستادن در کنار تصویر آنان، برای من تنها یک مراسم رسمی نبود؛ لحظه‌ای بود آمیخته از غرور، دلتنگی، احترام و مسئولیت. غرور از اینکه این سرزمین، فرزندانی چنین مخلص و شجاع در دامان خود پرورش داده است و دلتنگی از نبودِ مردانی که تا آخرین نفس، دغدغه‌ و تعهد به ایران و مردم را داشتند.

🔹امروز وقتی در کنار وزرای پیشین امور خارجه ایستاده بودم، بیش از هر زمان دیگری معنای «تداوم» را احساس کردم اینکه مسئولیت‌ها می‌آیند و می‌روند،اما راهِ خدمت به ایران باقی می‌ماند. نسل‌ها تغییر می‌کنند، اما پرچم عزت و استقلال این کشور، باید همیشه برافراشته بماند.

🔹ما امانت‌داران راهِ بزرگانی هستیم که صادقانه زیستند و خالصانه خدمت کردند.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.