وزیر امور خارجه: ایستادن کنار تصویر شهدای دیپلماسی برای من آمیخته از غرور و مسئولیت بود
پیام اینستاگرامی وزیر امور خارجه:
🔹امروز در کنار برادران و همراهان سالهای دور و نزدیکِ دستگاه دیپلماسی ایستادیم؛ در کنار آنان که هر کدام بخشی از حافظه و تجربهی سیاست خارجی این سرزمیناند.
اما حقیقت آن است که محور این قاب عکس، نه ما که دو یارِ شهید ما هستند
🔹ایستادن در کنار تصویر آنان، برای من تنها یک مراسم رسمی نبود؛ لحظهای بود آمیخته از غرور، دلتنگی، احترام و مسئولیت. غرور از اینکه این سرزمین، فرزندانی چنین مخلص و شجاع در دامان خود پرورش داده است و دلتنگی از نبودِ مردانی که تا آخرین نفس، دغدغه و تعهد به ایران و مردم را داشتند.
🔹امروز وقتی در کنار وزرای پیشین امور خارجه ایستاده بودم، بیش از هر زمان دیگری معنای «تداوم» را احساس کردم اینکه مسئولیتها میآیند و میروند،اما راهِ خدمت به ایران باقی میماند. نسلها تغییر میکنند، اما پرچم عزت و استقلال این کشور، باید همیشه برافراشته بماند.
🔹ما امانتداران راهِ بزرگانی هستیم که صادقانه زیستند و خالصانه خدمت کردند.