فرمانده ارتش پاکستان در راه تهران/ عاصم منیر پیام آمریکا را برای ایران می‌آورد + توضیحات مهم عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

خبرآنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 02:09
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از سفر فرمانده ارتش پاکستان به تهران برای ارائه پیام جدید آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چهارشنبه‌شب ۳۰ اردیبهشت‌ماه، در گفتگو با صداوسیما اعلام کرد عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، فردا به ایران سفر خواهد کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اهداف این سفر اعلام کرد که فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار، حامل پیام جدیدی از سوی ایالات متحده آمریکا به مقامات جمهوری اسلامی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.