نجات ۴۰ مسافر از سیلاب فریمان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 02:39
مشهد- در پی گرفتار شدن یک دستگاه اتوبوس در مسیل روستای «شاهان گرماب»، فرماندار فریمان با صدور دستورات فوری، عملیات امداد و نجات را کلید زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک دستگاه اتوبوس حامل ۴۰ مسافر که در حال بازگشت از منطقه گردشگری شاهان گرماب بود، به دلیل جاری شدن سیلاب در محور مواصلاتی متوقف و گرفتار شد.

بلافاصله پس از اعلام این گزارش توسط فرماندهی انتظامی شهرستان عملیات انتقال مسافران که عمدتاً شامل بانوان و کودکان بودند، با موفقیت انجام شد و تمامی آنان به محل امن در «روستای کارغش» انتقال یافتند.

مهدی ناصری فرماندار فریمان با اعلام این خبر، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان موظف شد ضمن ارزیابی وضعیت سلامت مسافران، نسبت به اسکان اضطراری، تأمین اقلام زیستی و تغذیه آنان اقدام نماید.

وی افزود: شهرداری سفیدسنگ با همراهی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مکلف به اعزام فوری ماشین‌آلات سنگین برای رهاسازی اتوبوس، پاکسازی مسیل و ایمن‌سازی محور شدند.

فرماندار فریمان خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها در سطح شهرستان، ستاد مدیریت بحران از هموطنان عزیز تقاضا دارد تا از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های سیل‌گیر جداً خودداری کرده و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.