هشدار مقام نظامی ایرانی: آمادۀ استفاده از سلاح‌های جدید، در صورت تجاوز مجدد آمریکا هستیم

خبرآنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 03:08
مقام نظامی ایرانی تاکبدکرد: آمادۀ استفاده از سلاح‌های جدید، در صورت تجاوز مجدد آمریکا هستیم.

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یک منبع نظامی ایرانی در گفت‌وگو با شبکۀ روسی ریانووستی گفته است: در صورت تجاوز مجدد آمریکا، ایران نیز از تسلیحات جدید استفاده خواهد کرد.

به روایت فارس این منبع نظامی تاکید کرده این که ما سلاح‌های پیشرفته‌ای را در داخل کشور تولید کرده‌ایم که هنوز در میدان نبرد استفاده نشده، در واقع آزمایش نشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد : از نظر تجهیزات و قابلیت‌های دفاعی، ما هیچ کمبودی را که مانع دفاع از کشورمان شود، تجربه نمی‌کنیم. این‌بار، قصد نداریم با خویشتن‌داری عمل کنیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.