ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 05:56
نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز به خاک سوریه، حومه قنیطره را با توپخانه هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد نیروهای اشغالگر صهیونیست مستقر در تل احمر غربی، محدوده تل احمر شرقی در حومه قنیطره را با ۳ گلوله توپخانه هدف قرار دادند.

این اقدام در ادامه تجاوز نظامیان صهیونیست در خاک سوریه صورت می گیرد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با یورش به جنوب سوریه و تعرض به شهروندان آن به تجاوزات خود علیه این کشور و نقض توافقنامه ۱۹۷۴ ادامه می‌دهد.

این درحالی است که سوریه بارها خواستار خروج نظامیان صهیونیست از خاک خود شده است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.