نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس محدوده نظارتی مدیریتی تنگه هرمز را مشخص کرد

الف پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 06:23
حساب رسمی نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس نوشت: جمهورى اسلامى ايران محدودهٔ نظارتى مديریت تنگه هرمز را این شرح تعيین کرده و تردد دراین محدوده برای عبور از تنگه هرمز نیازمند هماهنگی با مدیریت آبراه خلیج فارس ومجوز این نهاد است.

به گزارش فارس، حساب رسمی نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس در شبکه‌ اجتماعی ایکس نوشت: جمهورى اسلامى ايران محدودهٔ نظارتى مديریت تنگه هرمز را به این شرح تعيین کرده است: «خط اتصال كوه مبارك در ايران و جنوب فجيره درامارات در شرق تنگه تا خط اتصال انتهاى جزيره قشم درايران و ام القيوین امارات درغرب تنگه.» تردد دراین محدوده برای عبور از تنگه هرمز نیازمند هماهنگی با مدیریت آبراه خلیج فارس ومجوز این نهاد است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.