نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس: برای عبور از تنگه هرمز مجوز بگیرید

صدا و سیما پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 06:36
حساب مجازی نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس نوشت: تردد در این محدوده برای عبور از تنگه هرمز نیازمند هماهنگی با مدیریت آبراه خلیج فارس و مجوز این نهاد است.

نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس: برای عبور از تنگه هرمز باید مجوز بگیرید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حساب مجازی نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس با انتشار مجدد تصاویر محدوده جدید تنگه هرمز نوشت: جمهورى اسلامى ايران محدودهٔ نظارتى مديریت تنگه هرمز را به این شرح تعيین کرده است: «خط اتصال كوه مبارك در ايران وجنوب فجيره درامارات در شرق تنگه ت اخط اتصال انتهاى جزيره قشم در ايران و ام القيوین امارات درغرب تنگه.»

نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس: برای عبور از تنگه هرمز باید مجوز بگیرید

نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس تاکید کرده: تردد دراین محدوده برای عبورازتنگه هرمز نیازمند هماهنگی و مجوز این نهاد است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.