قهرمانی سپندار در نخستین دوره لیگ هاکی روی یخ بانوان

صدا و سیما پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 07:37
تیم سپندار در آخرین دیدار از نخستین دوره لیگ آزاد هاکی روی یخ بانوان با برتری مقابل سیمرغ قهرمان شد.

قهرمانی سپندار در نخستین دوره لیگ هاکی روی یخ بانوان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در آخرین دیدار از نخستین دوره لیگ آزاد هاکی روی یخ بانوان و در گرامیداشت روز اهدا عضو، تیم سپندار با برتری ۳ بر یک مقابل سیمرغ قهرمان شد.

در این دیدار سپیده حبیب الهی ۲ و آیسان گنجعلی زاده برای تیم سپندار و آیسان عربی برای تیم سیمرغ در این بازی گل زدند، ضمن اینکه در پایان بازی سپیده حبیب الهی از تیم سپندار و آیسان عربی از تیم سیمرغ به عنوان تأثیرگذارترین بازیکنان دو تیم در این بازی معرفی شدند.

در این دیدار که چهارشنبه شب ۳۰ اردیبهشت با حضور و استقبال گسترده تماشاگران و خبرنگاران در پیست یخ آیس باکس ایرانمال برگزار شد قضاوت بازی را صفورا تقی نژاد، النا خرمی نیا و درسا تفرشی بر عهده داشتند. الناز ارشادی فر و مهلا نورزاده نیز در میز داوران وقایع بازی را ثبت کردند.

بدین ترتیب در پایان نخستین دوره این رقابت‌ها تیم سپندار با ۸ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های تندر با ۵، سیمرغ با ۴ امتیاز و هما با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها همچنین فرزانه اسماعیلی از تیم سپندار به عنوان بهترین مهاجم، آرینا مشروبی از تیم تندر به عنوان بهترین مدافع و بهار عباس زاده از تیم سیمرغ به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شدند.

نخستین دوره این رقابت‌ها با حضور ۴ تیم به مدت یک هفته در پیست یخ آیس باکس برگزار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.