ارتش اشغالگر صهیونیستی جنوب سوریه را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد

صدا و سیما پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 08:12
منابع رسانه‌ای رسمی در سوریه از تجاوز جدید و حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب این کشور خبر دادند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی جنوب سوریه را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شبکه الجزیره گزارش داد که نیرو‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی مستقر در منطقه «التل الاحمر الغربی»، حومه منطقه «التل الاحمر الشرقی» واقع در حومه القنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار دادند.

در این حمله تجاوزکارانه، ارتش رژیم صهیونیستی ۳ گلوله توپ را به سوی این منطقه در جنوب سوریه شلیک کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی دوشنبه شب نیز وارد منطقه وادی جمله در استان درعا شدند و به سوی زمین‌های کشاورزی منطقه تیراندازی کرده‌اند.

این ششمین تجاوز ثبت شده نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در روز دوشنبه است.

صبح دوشنبه شماری از شهرک نشین‌های صهیونیست وارد خاک سوریه شده و خواستار شهرک سازی در این مناطق شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۰ شهرک نشین را از خاک سوریه به داخل فلسطین اشغالی بازگردانده است.

روز یکشنبه نیز نیرو‌ها و خودرو‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به روستای صیدا الحانوت و اطراف روستای المعلقه در حومه قنیطره جنوبی در سوریه یورش بردند.

در ماه آوریل ۲۵۴ مورد نقض حاکمیت سوریه از سوی رژیم اسرائیل ثبت شده که پس از ماه مارس، دومین آمار بالای ماهانه از ابتدای سال جاری میلادی است.

این گزارش حاکی از آن است که استان القنیطره با ۲۱۳ مورد، بیشترین سهم از این تجاوزات را به خود اختصاص داده است.

فعالیت‌های نظامی صهیونیست‌ها در القنیطره، شامل پیشروی‌های زمینی، یورش به منازل و ایجاد ایست‌بازرسی‌های موقت بوده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.