دستگیری مخلان نظم و امنیت در جنت‌آباد+فیلم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 08:56
دو تن از مخلان نظم و امنیت عمومی در مخفیگاه‌های خود در مناطق جنت‌آباد و شهریار دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در پی اقدامات خصمانه و درگیری‌های اخیر میان اوباش سابقه‌دار در محله جنت‌آباد، که منجر به ناامنی و برهم خوردن نظم عمومی شده بود، شب گذشته طی دو عملیات ضربتی و جداگانه توسط مأموران پایگاه دوم پلیس اطلاعات، دو تن از مخلان نظم و امنیت عمومی در مخفیگاه‌های خود در مناطق جنت‌آباد و شهریار دستگیر شدند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمین، یک قبضه سلاح کمری به همراه فشنگ مربوطه و دو عدد قمه کشف و ضبط شد.

این اوباش که با سابقه‌ی درگیری و خصومت از سال گذشته، اخیراً با استفاده از سلاح‌های سرد از جمله قمه و سلاح گرم کمری، اقدام به ایجاد رعب و وحشت، تیراندازی و ضرب و جرح شهروندان کرده بودند، پس از شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتن، در عملیاتی غافلگیرانه به دام قانون افتادند.

سال گذشته نیز در پی درگیری‌های پراکنده، این اراذل اقدام به برهم زدن نظم عمومی نموده بودند که با اقدامات پیشگیرانه پلیس، از گسترش دامنه درگیری جلوگیری به عمل آمده بود.

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه تلاش برای برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان، از همکاری و اطلاعات شهروندان فهیم تقدیر و تشکر کرد و از آنان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

 

.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.