کشف 25 تن آلایش دامی فاسد در سردخانه غیرمجاز کهریزک

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 09:32
رئیس اداره دامپزشکی ری از کشف 25 هزار کیلوگرم آلایش دامی تاریخ‌گذشته و فاقد هویت در سردخانه غیرمجاز خبر داد.

مهدی اصغری، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به شناسایی سردخانه غیرمجاز در کهریزک، اظهار کرد: در جریان یک گشت مشترک با حضور نماینده دادگستری کهریزک و شبکه دامپزشکی شهرستان ری، یک واحد سردخانه غیرمجاز نگهداری آلایش خوراکی دامی شناسایی شد که حدود 25 هزار کیلوگرم انواع کله، پاچه، زبان و مغز را بدون مجوز و در شرایط غیربهداشتی نگهداری می‌کرد.

وی افزود: این سردخانه به دلیل نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی، نداشتن مجوزهای قانونی لازم و همچنین عدم رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی، با دستور مقام محترم قضایی کهریزک پلمپ شد.

اصغری با اشاره به وضعیت نامناسب محموله موجود در سردخانه گفت: تمامی 25 هزار کیلوگرم آلایش خوراکی به دلیل فاقد هویت بودن، شرایط ارگانولپتیک نامناسب، غیربهداشتی بودن و همچنین تاریخ گذشته بودن، از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با واحدهای متخلف و فاقد مجوز با هدف حفظ سلامت عمومی جامعه با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.