مقام ایرانی: آماده استفاده از سلاح‌های جدید هستیم

مشرق نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 09:34
در بحبحوحه تهدیدات دوباره آمریکا، یک منبع نظامی ایرانی از وجود سلاح‌هایی خبر داد که حتی هنوز آزمایش نشده‌اند.

به گزارش مشرق، یک منبع نظامی ایرانی بدون افشای نام خود اعلام کرد ایران به سلاح‌های پیشرفته‌ای دست یافته که تاکنون در میدان نبرد و در درگیری با آمریکا و اسرائیل از آن‌ها استفاده نشده است.

او در گفت‌وگو با ریانووستی، درباره آمادگی ایران برای مقابله با حمله احتمالی دوباره آمریکا گفت: «ما در داخل کشور سلاح‌های پیشرفته‌ای تولید کرده‌ایم که هنوز در میدان نبرد به‌کار گرفته نشده و عملاً آزمایش نشده‌اند.»

او افزود تهران از نظر امکانات و تجهیزات دفاعی با کمبودی مواجه نیست و توان لازم برای مقابله با هرگونه حمله را در اختیار دارد.

این منبع تأکید کرد: «از نظر تجهیزات و توان دفاعی، هیچ کمبودی نداریم که مانع دفاع از کشور شود. این بار قصد نداریم خویشتنداری نشان دهیم.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.