واکنش یک مقام نظامی به حمله احتمالی آمریکا به ایران/ این بار خویشتن‌داری نمی‌کنیم/ ایران سلاح‌های مدرنی دارد که هنوز در میدان نبرد استفاده نشده‌اند

خبرآنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 10:11
یک منبع نظامی ایرانی به شبکه روسی «ریانووستی» گفت که در صورت تجاوز مجدد آمریکا، ایران نیز از تسلیحات جدید استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مقام نظامی ایرانی بامداد پنجشنبه به شبکه روسی «ریانووستی» گفت که در صورت تجاوز مجدد آمریکا، جمهوری اسلامی ایران نیز از تسلیحات جدید استفاده خواهد کرد.

بنابر گزارش فارس، این منبع که نامش فاش نشد، توضیح داد که ایران دارای سلاح‌های مدرنی است که هنوز در میدان نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ریانووستی درباره آمادگی ایران برای حمله احتمالی مجدد آمریکا اظهار داشت: «ما سلاح‌های پیشرفته‌ای را در داخل کشور تولید کرده‌ایم که هنوز در میدان نبرد استفاده نشده و در واقع آزمایش نشده‌اند».

این مقام ایرانی با بیان اینکه ایران از ابزارهای لازم برای دفع هرگونه حمله‌ای برخوردار است، افزود: «از نظر تجهیزات و قابلیت‌های دفاعی، ما هیچ کمبودی را که مانع از دفاع از کشورمان شود، تجربه نمی‌کنیم. این بار، قصد نداریم با خویشتن‌داری عمل کنیم».

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.