آمریکایی‌ها بهای جنگ با ایران را می‌پردازند

افکار نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 10:17
فراکسیون دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی با انتقاد از جنگ دولت «دونالد ترامپ» علیه ایران اعلام کرد قیمت بنزین در آمریکا از زمان آغاز این جنگ ۵۰ درصد افزایش یافته و شهروندان آمریکایی فشار اقتصادی آن را احساس می‌کنند.

 فراکسیون دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، از افزایش شدید قیمت سوخت در آمریکا پس از آغاز جنگ علیه ایران انتقاد کرد.

در این پیام آمده است: «قیمت بنزین از زمان آغاز جنگ دونالد ترامپ با ایران، ۵۰ درصد افزایش یافته است.»

فراکسیون دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا همچنین تاکید کرد: «آمریکایی‌ها هنگام سوخت‌گیری پول بیشتری پرداخت می‌کنند و فشار این وضعیت را احساس می‌کنند.»

در پایان این پیام خطاب به شهروندان آمریکایی آمده است که آن‌ها سزاوار زندگی در این شرایط اقتصادی که ترامپ با جنگ‌طلبی‌اش ایجاد کرده، نیستند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.